wtorek, 18 sierpnia 2015

1.

Życie jest niezwykłym darem i kiedy dowiadujemy się, że sami tworzymy właśnie nowe życie ogarniają nas różne emocje.
Nowina o rodzicielstwie jest zawsze burzą emocji, kiedy pierwszy raz dowiadujemy się o ciąży. Z jednej strony czujemy lęk przed tym co nieznane, bo przecież będziemy musieli sprawdzić się w zupełnie nowej roli. Co więcej od tego nie ma ucieczki ;) Stawiamy czoło nowym wyzwaniom.
Zaś z drugiej strony duma, i wielka radość, "rośnie nasze małe -wielkie szczęście", człowiek który pokocha obu rodziców bezwarunkową wielką miłością. Dar którym będziemy dla siebie nawzajem już do końca życia.
Jak to było u nas ?
Na początku szok i niedowierzanie, jednocześnie z badania USG na kolejne coraz większe niedowierzanie jaki cud posiadamy. Jakie niezwykłe zmiany we mnie zachodzą. Jak cudownie rozwija się nowe życie.
Wielkie wsparcie partnera, choć nie od razu. Mężczyzna potrzebuje czasu, a my kobiety musimy pomóc im przyjąć tę wiadomość że to już się dzieje -na prawdę! Ja usłyszałam od swojego partnera, że kilka dni spóźniający się mój idealnie regularny okres to nie powód do uznania, że jestem w ciąży, testy ciążowe też nie były wystarczająco uświadamiające.
"-Jak kilka miesięcy nie będziesz miała okresu to będzie coś znaczyło"
Po tym komentarzu szybciej niż należy pobiegłam do ginekologa, żeby się upewnić, oczywiście pochwała dla mojego mężczyzny, który razem ze mną wybierał lekarza, oraz na każdą wizytę jeździ ze mną, ale nie zawsze wchodzi do gabinetu ;)  





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz